Puteți plasa o comandă în unul dintre următoarele moduri:
La telefon: 0747 483 639
Online, prin site-ul nostru
Prin e-mail: info@mattro.ro
Cum pot plati comanda pe care am plasat-o?
Oferim mai multe metode de plată:
Ramburs la curier
Prin transfer bancar
Plată prin card de debit/credit
Plată în rate prin TBI
Cum pot achiziționa produse în rate?
Toate produsele cu o valoare de peste 150 de lei, disponibile în magazinul online mattro.ro, pot fi achiziționate în rate prin TBI. La plata în 4 rate egale, nu există costuri suplimentare – leasingul este FĂRĂ DOBÂNDĂ! Alaturi de TBI Money, am implementat pe website-ul nostru sistemul de creditare 100% online, care iti permite sa cumperi ce iti doresti, in rate.
Iata care este procesul de aplicare pentru acest program:
Selectezi produsul pe care ti-l doresti si il pui in Cosul de cumparaturi
Metoda de plata pe care o vei alege va fi TBI Pay - credit instant, 100% online
Finalizezi comanda si astepti sa fii redirectionat catre platforma TBI Pay
Raspunzi la intrebarile din formularul lor
Vei primi un mail ce va contine un link catre identificarea online (in acest pas vei avea nevoie de buletin pentru a-ti confirma identitatea)
Si tu, si noi primim pe mail raspunsul la cererea ta de finantare, iar produsul pleaca spre tine.
Expediați comenzi fără confirmare?
Nu vom expedia comenzi fără confirmare telefonică.
Toate comenzile plasate online (cu sau fără înregistrare) sau telefonic sunt procesate, iar un reprezentant al echipei noastre vă va informa cu privire la data livrării.
Comenzile primite după ora 16:00 sunt procesate în următoarea zi lucrătoare!
Prețurile includ TVA?
Da, toate prețurile afișate în magazinul online mattro.ro includ TVA.
Care este costul serviciului de livrare?
LIVRARE GRATUITĂ pentru toate comenzile de saltele și toppere
Care este termenul de livrare?
În majoritatea cazurilor, produsele sunt livrate în termen de 6–10 zile lucrătoare. Dacă un produs nu este în stoc și necesită un termen de livrare mai lung, un reprezentant al echipei noastre vă va contacta pentru a vă informa cu privire la data estimativă de livrare.
Pot comanda o saltea cu dimensiuni atipice/personalizate?
Da, este posibil! Contactați consultanții noștri cu o solicitare pentru dimensiunea și modelul dorit, iar aceștia vă vor oferi informații despre prețul și termenul de execuție.
Cine este responsabil pentru service-ul în garanție al produselor?
Garanția produselor este asigurată integral de către producătorul sau importatorul respectiv.
În cazul unei reclamații, magazinul online mattro.ro furnizează clienților datele de contact (telefon) ale producătorului responsabil.
Pot primi o factură fiscală?
Puteți primi o factură pentru produsele achiziționate.
La plasarea comenzii, introduceți datele necesare pentru facturare. Factura va fi trimisă pe adresa de e-mail furnizată de dumneavoastră.
Cum aleg dimensiunea potrivită pentru saltea și somierа?
Pentru a alege o saltea cu dimensiunea corectă, este important să măsurați spațiul interior al patului. Dimensiunile saltelei și ale somierei trebuie să fie identice pentru a se potrivi perfect!
Produsele sunt originale?
Da, toate produsele afișate în magazinul online sunt modele originale ale producătorului respectiv.
Pot cumula mai multe comenzi?
Puteți cumula comenzile dumneavoastră atât timp cât comanda inițială nu a fost încă expediată.
În cazul în care doriți să le combinați, vă rugăm să contactați un consultant din echipa noastră.
Am o problemă cu comanda mea. Ce trebuie să fac?
În cazul în care întâmpinați o problemă cu comanda dumneavoastră, vă rugăm să contactați consultanții noștri la numărul de telefon 0747 483 639.
Aceștia vă vor oferi tot suportul necesar!
Pot returna un produs achiziționat de la dumneavoastră?
Fiecare client are dreptul la retur în termen de 14 zile. Perioada de retur începe din momentul în care cumpărătorul primește bunurile.
Dreptul de refuz la recepționarea comenzii va fi acceptat doar în cazul în care:
Produsul este păstrat corect
Produsul este ambalat corespunzator
În cazul în care se trimite împreună cu documentele însoțitoare primite - chitanța și/sau factura, certificatele de garanție ale produsului
Nu există urme de utilizare, distrugere, etc. pe produs.
Salteaua/topper salteaua este depozitată numai în poziție orizontală. În cazul saltelelor aspirate și rulate, despachetarea trebuie facută în 14 de zile de la data achiziției.
Nu se acceptă returnări pentru:
Produse facute la comandă /dimensiuni atipice/.
Produse care sunt desigilate după livrare și nu pot fi returnate din motive de igienă
În cazul utilizării şi exploatării necorespunzătoare a produsului
Cum putem returna un produs sau face o reclamație?
Pentru a returna un produs sau a depune o reclamație, este necesar să completați cererea de „Retur și Schimb de produs”.
Trebuie să atașați fotografii ale produsului, precum și ale documentelor primite la livrare (chitanța de ramburs, avizul de însoțire a mărfii și certificatul de garanție).
Reclamațiile sunt analizate în termen de 7 zile lucrătoare de la data primirii formularului completat.
Se încarca...
Mattro utilizează cookie-uri pentru a personaliza și îmbunătăți experiența dumneavoastră pe site. Selectând butonul „Sunt de acord”, vă putem oferi o experiență mai bună în timpul cumpărăturilor online. Blocarea anumitor tipuri de cookie-uri va afecta modul în care vă oferim conținut personalizat. Dacă doriți să aflați mai multe, vă rugăm să citiți termenii și condițiile de utilizare și politica privind cookie-urile.